מכירה את התחושה הזאת שכל הזמן צריך למשוך את החזייה ולסדר אותה מחדש כדי שתשב כמו שצריך? לא יכולה לחכות שכבר יגיע סוף היום ותוכלי לעבור למשהו נוח יותר? אז לא – זה ממש לא אמור להיות ככה.

ריכזנו עבורך כמה טיפים שיעזרו לך לסדר את החזיות שלך ככה שיהיו נוחות ובלתי מורגשות (בדיוק כמו שהן צריכות להיות):

  1. אם את מרגישה שהחזייה לא תומכת מספיק בחזה שלך, נסי לסגור את הרצועה ההיקפית על קרס הדוק יותר. אם את כבר משתמשת בקרס ההדוק ביותר, נסי לבחון את אחת משתי האופציות: מעבר למידה קטנה יותר, או פשוט החלפה לחזייה חדשה – קחי בחשבון שבמשך הזמן הבד נמתח ונשחק ולכן לא מצליח לספק את התמיכה שאת זקוקה לה.

  1. אם כתפיות החזייה מחליקות לך כל הזמן על הכתף, נסי להדק אותן כך שיישבו על הגוף בצורה נכונה יותר. אם שינוי אורך הרצועות לא משפר את המצב, יכול להיות שמידת החזייה גדולה מדי עבורך או פשוט שבד החזייה איבד מהאלסטיות שלו וכדאי להחליף אותה. 

  1. כתפיות החזייה שלך לא אמורות לשקוע אל תוך הכתף או להשאיר סימן על העור. הכתפיות הן האחראיות העיקריות על התמיכה בחזה שלך, ואם הן שוקעות אל תוך הגוף - כנראה שהן לא עושות את עבודת התמיכה מספיק טוב. איך תזהי אם זה מה שקורה אצלך? פשוט עמדי מול המראה ובדקי האם יש קו אחד חלק ואחיד מהצוואר שלך ועד לכתף. אם סביב כתפיית החזייה יש שקע, כנראה שהחזייה לא מספיק תומכת - בין אם בגלל מידה לא מתאימה או פשוט בגלל בלאי.

  1. שמת לב שיש רווח בין החזה שלך לבין הקאפ שמכסה אותו? נסי להדק את כתפיות החזייה כך שהקאפ יהיה צמוד יותר לגוף, או פשוט בחרי במידת קאפ קטנה יותר. אם זה לא עוזר – כנראה שהגזרה הספציפית של החזייה לא מתאימה למבנה החזה שלך.

  1. ומה לגבי הבעיה ההפוכה? כשהקאפ לוחץ על החזה וגורם לחלק ממנו לבלוט מלמעלה, זה סימן שמידת הקאפ קטנה מדי עבורך או שאת זקוקה לגזרה שונה של חזייה – כזו שהקאפ שלה מלא ומכסה יותר. איך תדעי אם זה המצב אצלך? פשוט לבשי טי-שירט צמודה מעל החזייה ועמדי בפרופיל מול המראה. אם החלק העליון של החזה בולט יותר מהחלק התחתון כך שהחזייה מחלקת את החזה לשניים, סימן שכדאי להחליף חזייה.

  1. חזייה לא אמורה לשנות את קווי המתאר של הגוף שלך, ככה שאם החזייה לוחצת על העור וגורמת לו "לנזול" – בין אם סביב הרצועה ההיקפית או סביב הקאפים - סימן שאת זקוקה לחזייה במידה גדולה יותר. לפי המיקום בו החזייה יוצרת בליטות בעור, תדעי האם כדאי להגדיל את מידת הקאפ או את רוחב החזייה.

  1. לפעמים החזייה יושבת טוב, מספקת את התמיכה שאת צריכה, אבל היא רק טיפונת לוחצת או טיפ טיפה משוחררת. במקרה כזה הפתרון יכול להיות שינוי במידת החזייה: נסי לעלות במידת הרצועה ולרדת במידת הקאפ, או להיפך – לרדת במידת הרצועה ולעלות במידת הקאפ.

 

חשוב לנו שתהיי מרוצה מהפריטים שאת רוכשת אצלנו, ובעיקר שתרגישי בהם הכי בנוח שרק אפשר. אם יש לך הערות או שאלות על התאמת חזייה או על המבחר שלנו, את תמיד מוזמנת ליצור איתנו קשר  cs@celiadee.co.il

 

Celia Dee