שאלות ותשובות

ריכזנו עבורך את כל מה שחשבנו שתרצי לדעת

אם את נשארת עם שאלות – שירות הלקוחות שלנו תמיד יישמח לעזור! מוזמנת לפנות אלינו בכל זמן בכתובת המייל: cs@celiadee.co.il

איך אוכל לדעת שההזמנה שלי באתר אכן התקבלה?

עבור כל הזמנה שהתקבלה אנחנו שולחים מייל אישור לכתובת שהזנת בעת ביצוע ההזמנה. אם לא קיבלת מייל ואת רוצה לבדוק מה סטטוס ההזמנה – את תמיד מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות. 

ביצעתי הזמנה באתר. איך ומתי אקבל את החבילה שלי?

קודם כל – תתחדשי החבילה תישלח אלייך בתוך מספר ימים באמצעות חברת שליחויות, בין השעות 8:00 בבוקר ל-20:00 – לכן אנחנו ממליצים לבחור כיעד המשלוח את הכתובת שסביר שתימצאי בה בטווח השעות הזה (מקום עבודתך למשל).

האם אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר שהשלמתי את ההזמנה באתר?

לטובת שינוי פרטי המשלוח יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו – ואנחנו נעשה את מירב המאמצים לסייע:

מייל: cs@celiadee.co.il

 טלפון:  0523317255

שעות פעילות:

א׳-ה׳ בין השעות 10:00-13:00

מה יקרה אם לא אהיה בכתובת המשלוח כשהשליח יגיע?

כשהחבילה תצא ממרכז ההפצה של חברת השליחויות, את תקבלי על כך הודעת SMS. אם את יודעת של תהיי בכתובת המשלוח בטווח שעות החלוקה (8:00 בבוקר עד 20:00 בערב), תוכלי להחליט האם לבקש מהשליח להגיע במועד אחר או לאשר לו להשאיר את החבילה בפתח הדלת או בארון החשמל (שימי לב שבמקרה כזה, אנו לא נוכל לקחת אחריות על הגעת המשלוח).

האם ניתן להחזיר או להחליף פריטים שנרכשו באתר?

אם מסיבה כלשהי תרצי להחזיר את הפריט שרכשת, תוכלי לעשות זאת בקלות – בהתאם למדיניות ההחזרות שלנו. יש לוודא כי הפריט סגור וארוז באריזתו המקורית, וכי לא נעשה בו כל שימוש (על סגר הבטיחות המוצמד לאריזת הפריט להיות שלם בעת ההחזרה). פריט שאריזתו נפתחה – גם אם זה רק עבור מדידה – לא יוכל להיות מוחזר מטעמי היגיינה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. החלפות יבוצעו לפריטים שהתגלה בהם פגם.

כיצד מתבצע תהליך ההחזרה?

אם החלטת מכל סיבה שהיא שברצונך להחזיר פריט שרכשת, צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך המייל cs@celiadee.co.il. נציגינו יצרו איתך קשר על מנת לוודא שהחזרת הפריט עומדת במדיניות ההחזרה שלנו. החזרת הפריט כרוכה בעלות האיסוף שלו מכתובת ביתך: 20 שקלים. לבחירתך, ישנה אפשרות להחזיר את הפריט למחסן שלנו - ללא עלות.

לאחר שהפריט יגיע למחסן, נזכה את אמצעי התשלום בו שילמת תוך 10 ימי עסקים.

הפריט שקיבלת פגום. מה עליי לעשות?

אנחנו עושים הכל כדי להבטיח שהפריטים שתקבלי יהיו ברמה ובאיכות הגבוהים ביותר. אם בכל זאת מצאת פגם באחד הפריטים שלנו, אנחנו כמובן נשלח לך פריט חדש במקומו או נאפשר לך להחזיר את הפריט. אנא פני לשירות הלקוחות שלנו , ואנחנו נדאג לטפל בעניין.

 

ראשון,שני,שלישי,רביעי,חמישי,שישי,שבת
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
אין מספיק פריטים זמינים. נותרו רק [max].
סל הקניות

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop