שאלות ותשובות

ריכזנו עבורך את כל מה שחשבנו שתרצי לדעת

אם את נשארת עם שאלות – שירות הלקוחות שלנו תמיד יישמח לעזור! מוזמנת לפנות אלינו בכל זמן דרך תיבת הפניות באתר.


איך אוכל לדעת שההזמנה שלי באתר אכן התקבלה?

עבור כל הזמנה שהתקבלה אנחנו שולחים מייל אישור לכתובת שהזנת בעת ביצוע ההזמנה. אם לא קיבלת מייל ואת רוצה לבדוק מה סטטוס ההזמנה – את תמיד מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות. 


ביצעתי הזמנה באתר. איך ומתי אקבל את החבילה שלי?

קודם כל – תתחדשי! החבילה תישלח אלייך בתוך מספר ימים באמצעות חברת שליחויות, בין השעות 8:00 בבוקר ל-20:00 – לכן אנחנו ממליצים לבחור כיעד המשלוח את הכתובת שסביר שתימצאי בה בטווח השעות הזה (מקום עבודתך למשל).


האם אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר שהשלמתי את ההזמנה באתר?

לטובת שינוי פרטי המשלוח יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו – ואנחנו נעשה את מירב המאמצים לסייע:
בווצאפ
cs@celiadee.co.il  | 0523317255

שעות פעילות:
א׳-ה׳ בין השעות 10:00-13:00


מה יקרה אם לא אהיה בכתובת המשלוח כשהשליח יגיע?

כשהחבילה תצא ממרכז ההפצה של חברת השליחויות, את תקבלי על כך הודעת SMS. אם את יודעת שלא תהיי בכתובת המשלוח בטווח שעות החלוקה (8:00 בבוקר עד 20:00 בערב), תוכלי להחליט האם לבקש מהשליח להגיע במועד אחר או לאשר לו להשאיר את החבילה בפתח הדלת או בארון החשמל (במקרה כזה, אנו לא נוכל לקחת אחריות על המשלוח).


האם ניתן להחזיר או להחליף פריטים שנרכשו באתר?

אם מסיבה כלשהי תרצי להחליף או להחזיר פריט שרכשת, תוכלי לעשות זאת בקלות! 
החלפות והחזרות מתבצעות על ידי שליח עד הבית שאוסף ומוסר.
קודם בדקי שהחזרת הפריט עומדת במדיניות ההחלפות והחזרות שלנו ואז צרי איתנו קשר דרך טופס הייעודי באתר ונציגת שירות תחזור אלייך תוך 5 ימי עסקים.

כל החזרה כרוכה בעלות של 20 שקלים עבור האיסוף ישירות מביתך. לבחירתך, ישנה אפשרות להחזיר את הפריט למחסן שלנו - ללא עלות. בנוסף, אנו מציעים החזרה עבור הרכישה הראשונה שלך בחינם למעט פריטים שנרכשו בסייל ופריטים מקטגוריית "אאוטלט" באתר.

לאחר שהפריט יגיע למחסן, יבוצע החזר כספי לאמצעי התשלום בו בוצעה העסקה תוך 10 ימי עסקים.


הפריט שקיבלת פגום. מה עליי לעשות?

אנחנו עושים הכל כדי להבטיח שהפריטים שתקבלי יהיו ברמה ובאיכות הגבוהים ביותר. אם בכל זאת מצאת פגם באחד הפריטים שלנו, נשמח לשלוח לך פריט חדש במקומו או נאפשר לך להחזיר את הפריט ולקבל עבורו החזר כספי. אנא פני לשירות הלקוחות שלנו , ואנחנו נדאג לטפל בעניין.