כל החזיות הן תכלס אותו הדבר, לא?

לכולן יש רצועה, 2 קאפים, כתפיות וכמה קרסים.

התשובה לכך היא שכן – אבל גם לא!

כן, לכל החזיות יש רצועה עם קרסים מתכווננים.

זה לא ידוע לכולם שבעצם הרצועה סביב פלג הגוף העליון היא זו שעושה את רוב העבודה כדי לספק תמיכה לחזה שלך.

 

 

כשהחזייה שלך חדשה, צריך לסגור אותה על הקרס הכי רפוי, ולהדק אותה בקרסים הבאים ככל שהיא נמתחת – מה שקורה לכל החזיות לאורך זמן.

וכן, לחזיות יש כתפיות. הכתפיות עוזרות להחזיק את הכל במקום ומספקות התאמה טובה יותר, ולכן הן גם מתכווננות.

הבד והעיצוב של החזייה גם ישפיעו על איך החזייה תשב עלייך, וכפי שידוע לכולנו, אין שני גופים שהם אותו הדבר בדיוק. לכן, גם הגזרה שלך היא פקטור שמשפיע על התאמת החזייה לגוף שלך.

וכן, לכל החזיות יש קאפים. עם זאת, לקאפים יש וריאציה גדולה של סגנונות.

 

קאפים

כולנו לקחנו צד בדיבייט של ברזלים נגד ללא-ברזלים: יש נשים שאוהבות אותם ויש נשים ששונאות אותם. זה תלוי בהעדפה האישית שלך ובמה הכי נוח לך.

ברזלים בקאפים עוזרים לשטח את השד באופן שווה ומאוזן בתוך הקאפ, ועל חזה גדול יותר זה יכול לשפר את הנוחות ולהמעיט לחץ מהגב.

 

 

אמנם זה לא אומר שחזייה ללא-ברזלים היא פחות תומכת מחזייה עם ברזלים.

הרבה נשים מרגישות שחזיות ללא-ברזלים נוחות יותר בשבילן, ונוחות היא הבאזוורד בעולם ההלבשה התחתונה כרגע.

 

קאפים מרופדים

כיום, הרבה עיצובי חזיות כוללים קאפ מובנה ומרופד. לקאפים כאלו יש עיצוב מובנה, ריפוד וקישוט מינימלי. לעתים קרובות, החזיות נקראות "טי שירט", כיוון שהן לא מופיעות מתחת לטופ צמוד או חולצת טי-שירט.

 

 

יתרונות נוספים של הקאפים כוללים מתן סילואט מחמיא וצורה שווה, עגולה ויפה לחזה שלך, שנראים מהמם מתחת לבגדים. קאפים כאלו גם עוזרים לאזן הבדלים קטנים בין השדיים שלך ולהפוך אותם לשווים.

עם זאת, זה לא סגנון שמתאים לכולן.

אם את מעדיפה צורה טבעית יותר ולא רוצה ריפוד נוסף, קאפ תפור יכול להיות האופציה בשבילך, במיוחד אם יש לך חזה גדול יותר.

 

קאפים תפורים

הקאפים הללו לא זוכים לפופולריות רבה לאחרונה, אבל אנחנו חושבים שיש להם יתרונות רבים והם עשויים להיות מושלמים בשבילך.

 

 

  1. תפירה מספקת תמיכה

קאפ תפור יכול לספק תמיכה כמו של חזיית טי שירט, ולעתים אפילו יותר. התפירה יוצרת מין ערסל לשד שלך שמחזיקה אותו במקום. לחלק מהסגנונות יש ברזלים ולחלק אין, אז כמובן שאת יכולה לבחור על פי העדפתך.

  1. חזה אסוף

קאפ תפור עוזר לאסוף את השדיים למרכז החזה, וזה מעולה אם יש לך שדיים במנח צד או שפונים החוצה.

  1. הרמה נוספת

קאפים תפורים גם מרימים את החזה ומסייעים בתמיכה. לכן, אם לחזה שלך צורת פעמון או שהוא נהיה נפול עם הזמן, הסגנון הזה יכול להיות הפתרון בשבילך.

  1. בטנה

לקאפ התפור יש לרוב בטנה, כך שאין ריפוד אבל יש שכבה נוספת שמונעת מהפטמות להופיע דרך החזייה. אנחנו יודעים שזו דאגה של נשים רבות, אז כדאי לבדוק שהקאפים התפורים שלך באים עם בטנה.

 

 כיסוי הקאפ

מעבר לכך, יש לך אפשרויות בחירה נוספות באשר לרמת הכיסוי שהקאפ מעניק.

חזיית קאפ מלא מעניקה את מירב הכיסוי האפשרי ובדרך כלל מגיעה במידות גדולות יותר. כשאת לובשת חזיית גביע מלא, הסיכוי שהחזה יברח מצטמצם.

קאפים עם מחשוף עמוק יעזרו אם החזה שלך שטוח יותר מלמעלה. צורת ה-V העמוקה בעצם החזה עוזר למנוע קאפים פעורים שבולטים מהחזה שלך.

 

 

לחזיית חצי קאפ או דמי קאפ יש קאפים שנחתכים לרוחב החלק העליון, והן יושבים נמוך יותר על החזה. פירוש השם "דמי" הוא "חצי" בצרפתית, וזה בערך כמות הכיסוי שתקבלי. לדמי קאפ צווארון מרובע שעובד מעולה עם חולצות בגזרה נמוכה.

חזיית בלקונט מעניקה כיסוי דומה, אך הקו לאורך החלק העליון של הקאפים נראה יותר כמו צורת לב. קאפים אלו מצויים בדרך כלל בחזיות עם שימושים שונים, כאשר הכתפיות יושבות יותר על הצד או כשניתן ללבוש את החזייה ללא הכתפיות כלל.

חזיות סטרפלס הפכו למזוהות עם שמלות ערב ומסיבות, אבל הן גם נהפכו לפריט נחוץ ליומיום – מתחת לקרופ-טופ ועם חולצות וואן שולדר א-סימטריות ואופנתיות.

 

 

ואם כל המידע הזה השאיר אותך יותר מבולבלת ממלומדת, אנחנו כאן כדי לעזור. בסילייה די אנחנו מחפשים פתרונות לחזיות בשביל כל הצורות והגדלים השונים. אנחנו נשמח לענות כל השאלות שיש לך. ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת cs@celiadee.co.il, ולהתקשר או לשלוח הודעה בוואטסאפ במספר 052-331-7255.