ממוצר ייחודי ללבוש יומיומי

אף שבעבר תחתוני מחזור נתפסו כמוצר נישה של נשים עם אידיאלים של שמירת הסביבה שהיו מוכנות להוציא עליהם כסף, היום הם כבר נהיו מיינסטרים. לא רק שהם שופרו מאוד ב-5 שנים האחרונות, גם המחיר שלהם ירד כך שהם נגישים וזמינים יותר בשוק.

העיצובים הראשוניים היו עבים, מגושמים, ולא כל כך נוחים. תחתוני המחזור היום מעוצבים כמו תחתונים רגילים ומבטיחים שלא תרגישי כאילו את לובשת חיתול!

איך הם עובדים

התחתונים עשויים מבטנה אנטי-מיקרוביאלית ובדים מנדפי נוזלים. הרעיון הוא שהבד יספוג את הנוזל מהגוף ויכלא אותו בתוכו, כך שתוכלי לדמם בחופשיות. בהתאם לזרימה שלך, להרגשה שלך, או לשניהם – התחתונים נועדו להיות כגיבוי למוצרי היגיינה או לשימוש במקומם.

יש גם אופציות שונות מבחינת הצפיפות. תחשבי על ההבדל בין טמפון רגולר לטמפון סופר פלוס. הרבה מותגים מציעים תחתוני מחזור עם אופציות לזרימות קלות, רגילות וכבדות, כך שבמשך הזמן תוכלי ליצור אוסף שיתאים לכל שלב במחזור, בלי לעשות כביסה כל לילה ובלי לרוץ לחנות.

מלבד השכבות הסופגות, תחתוני המחזור נועדו להילבש גם כתחתונים רגילים. יש כאלו עשויים מכותנה או משילוב של כותנה ופוליאסטר. אחרים עשויים מבדי סימלס שהם יותר סטרצ'יים והם יושבים צמוד יותר כך שפסי התחתונים לא יהיו ייראו מתחת לבגדים.

רבי-שימוש

תחתוני מחזור עוצבו ללבישה חוזרת. צריך להשרות אותם במים קרים לאחר לבישתם, ואז לכבס אותם בכביסה עדינה או ביד. אם את דואגת מהכתמה או מריח שאי אפשר להיפטר ממנו, את יכולה להוסיף חומץ למים הקרים בהשריה. בגלל החומרים בשכבות הסופגות, מומלץ לאחסן את התחתונים במקום יבש ועם לחות נמוכה.

חוסכים כסף

שימוש בתחתוני מחזור יכול גם לחסוך לנשים הרבה כסף, שבממוצע משתמשות ב-20 טמפונים או פדים בכל מחזור. קופסת טמפונים עולה כ-30 ₪ (ל-30 יחידות). בנוסף, נשים הרבה פעמים משתמשות בפדים כגיבוי בלילה או בימים עם יותר זרימה, ופדים ללא כנפיים בימים האחרונים למחזור, כך שהתקציב שלך למוצרי מחזור יכול להגיע ל-50 ₪ בחודש.

(ואפילו לא החשבנו את ההוצאות הנוספות על מוצרים שעוזרים לך לשרוד את המחזור, כמו משככי כאבים או אכילה הורמונלית!)

מוכנה לנסות?

רגע, אבל הרעיון לעבור מפדים לתחתוני מחזור עדיין מעלה סקפטיות רבה.

האם הם דולפים? האם הם נוחים? כמה זמן הם שורדים?

הנה הסיבות למה אנחנו חושבות שאת צריכה לתת להם צ'אנס:

  1. הם עובדים!

אם את מחפשת פתרון יותר נעים מטמפונים, יותר נוח מפדים, ופחות מבלגן מגביעונית, תחתוני מחזור לגמרי שווים את הניסיון.

תשתמשי בהם כגיבוי בתחילה או תנסי אותם בימים עם פחות זרימה.

לתחתוני מחזור סימלס שלנו יש 4 שכבות הגנה שיכולות להחזיק עד 50 מ"ל נוזלים. בהשוואה לכך, טמפון רגיל יכול להחזיק עד 5 מ"ל וטמפון סופר יכול עד 10 מ"ל בלבד.

אבל את אולי תרגישי יותר בנוח לא ללבוש את אותו זוג כל היום, אז שלנו מגיעים במארז זוגי.

והם ניתנים לשימוש חוזר לתקופה של עד כשנתיים.

  1. הם נוחים

בדומה למוצרי סילייה די אחרים, את יכולה להינות מתחתונים טובים במחיר נמוך.

סיקור מותגים שונים של תחתוני מחזור מצא כי תחתונים במחירים הוגנים יותר, כמו מפריימרק, עושים את העבודה בצורה טובה בדיוק כמו של מותגים מפורסמים יותר.

מעצבים גם עבדו קשה כדי לוודא שיהיה אפשר לזוז בחופשיות בתחתוני המחזור, שהם עדיין יראו נשיים, ושהם לא ישבו באופן מגושם על הגוף.

  1. הם ידידותיים יותר לסביבה

יותר נשים מעדיפות מוצרים ידידותיים לסביבה ותחתוני מחזור הם דרך מצוינת להמעיט את כמות הפסולת שבאה עם השימוש במוצרי היגיינה נשיים.

מוכנה לנסות עכשיו?

בסילייה די חשוב לנו שתהיי מרוצה מהפריטים שאת קונה מאיתנו ושתרגישי יפה ושמחה כשאת לובשת אותם. אם יש לך הערות או הארות לגבי המגוון שלנו או לגבי הבלוג, תוכלי לשלוח לנו אימייל ב-cs@celia-dee.co.il