חזיות לחזה גדול

במסעך לחיפוש חזייה, תגלי שהרבה עיצובים מגיעים במגוון גדלים של היקפים וקאפים.

אבל לנשים שלרוב לובשות מידות גדולות יותר, הבחירה יכולה להיות מוגבלת – ויקרה!

ואפילו אם המידה קיימת, לפעמים העיצוב פשוט לא עובד על הגוף שלך.

לכן, מציאת החזייה המושלמת יכול להרגיש כמו מסע ללא מוצא.

הדבר הכי חשוב הוא למצוא חזייה שתתאים לך כמו שצריך ותיתן לך מספיק תמיכה, כדי שתרגישי נוח ובעלת ביטחון.

הנה כמה הנחיות כלליות על מה לחפש כשאת מחפשת חזייה חדשה בשביל חזה יותר גדול:

  1. קודם כל, תבדקי את ההיקף שלך

רצועת ההיקף של החזייה היא מה שמספקת לחזייה את רוב תמיכתה – יותר מהקאפים, הברזלים, או הכתפיות. תבחרי חזייה עם רצועה רחבה יותר, וכדאי שתהיה לה סגירה משולשת (3 ווים) מאחור. ישנן חזיות פול קאפ שיש להן עצם נוספת בצד, קרוב לקאפ, בשביל אחיזה טובה יותר. כשאת לובשת את החזייה, הרצועה צריכה להתאים טוב סביב הגוף, בלי ללחוץ יותר מדי, אך גם בלי להתרופף או לרכב מעלה. על הגב, היא צריכה לשבת בקו ישר.

 

 

  1. תחפשי כתפיות תומכות

חזה גדול יותר דורש חזייה עם כתפיות תומכות. כתפיה רחבה יותר תשב בצורה נוחה יותר על הכתפיים, ותעזור להתמודד עם ההרגשה שהחזה מפיל אותך קדימה. בנוסף, תבחרי בחזייה עם כתפיות מתכווננות עם אפשרות להדק אותן מאוד, כיוון שהחזייה נמתחת לאורך זמן. להרבה חזיות פול קאפ יש כתפיות שתפורות בצורת U לרצועה. זה מספק לך תמיכה נוספת, מוריד לך לחץ מהגב, ועוזר להחליק בליטות ברצועה.

  1. שימי לב לקאפים

חזייה עם פול קאפ תיתן לך יותר כיסוי ותעזור לשמור על רקמת החזה במקום. הדבר האחרון שאת צריכה עכשיו זה שהחזה שלך יגלוש ויבלוט מצידי הקאפים או מחלקם העליון! שימי לב להימנע מדמי קאפ או מחשוף עמוק שעלולים לדחוף את החזה לחלק העליון. קאפ תפור ללא ריפוד יכול לחבק את החזה שלך ולתת לך אחיזה טובה, וקאפ עם ריפוד יעזור להימנע מהופעת הפטמה דרך הבד.

 

 

  1. ברזלים

יש נשים שאוהבות ברזלים ויש כאלו ששונאות אותם, אז הטיפ שלנו הוא ללכת על חזייה על פי ההעדפה האישית שלך ומה שמרגיש לך הכי נוח. הברזלים עוזרים באיזון רקמת החזה בתוך הקאפים, כל עוד החזייה מתאימה כמו שצריך. אם הברזלים יושבים לך על החזה ולא על הצלעות, בבקשה אל תלבשי את החזייה הזאת! אם זה קורה, תבדקי שוב את מידת החזייה שלך או בחרי בחזיות ללא ברזלים ועם קאפים תפורים היטב, שיכולות לספק תמיכה שווה.

 

  1. ריפוד

חזייה עם ריפוד קל בקאפ מובנה מעניקה צורה יפה ואחידה לחזה ומונעת מדברים להיראות דרך חולצות צמודות וחולצות טריקו. עם זאת, הרבה נשים עם מידות גדולות יותר פשוט לא רוצות ריפוד נוסף! חזייה עם בטנה בקאפ תפור נועדה בשביל תמיכה טובה ועשויה להחזיק את החזה הרבה יותר טוב משאת חושבת.

 

 

בסילייה די, אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את החזייה המתאימה בשבילך, בלי שתצטרכי לשבור את הכיס!
צפי בחזיות מהמבחר שלנו שנוצרו לנשים עם חזה מלא יותר [כאן].
ואם את צריכה עזרה נוספת, בבקשה תצרי איתנו קשר ב

  cs@celia-dee-co.il