האם נמאס לך לקנות חזיות יקרות שלא עומדות במחיר שלהן? זה חשוב ללבוש חזייה איכותית בשביל נוחות וביטחון יומיומיים, אבל איך את יודעת אם החזייה שאת לובשת היא באמת איכותית? הנה מדריך שיעזור לך להעריך את איכות החזייה שלך.

 

בד וריפוד

הבד ממנו עשויה החזייה הוא מרכיב מהותי באיכות שלה. בחרי בחזיות שעשויות מבדים

רכים ונושמים כמו מיקרופייבר או כותנה. הריפוד צריך להיות נוח על העור ולספק תמיכה נוספת.

 

 

תפירה

בדקי את התפירה של החזייה שלך כדי להעריך את איכותה. לחזיות בעלות איכות גבוהה צריך להיות תפירה מסודרת, חזקה ועמידה. התפרים לא אמורים להיות שחוקים או פרומים, והחוטים צריכים להיות שווים ומרווחים. 

קרסי החזייה ואביזרי מתכת

קרסי חזייה שנשברים או קרובים מדי בשביל סגירה קלה ורצועות שאינן מתכווננות ללא מאבק, הן בעיות נפוצות בחזיות זולות. בסילייה די אנחנו משתמשים רק בחומרים שיחזיקו מעמד לכל אורך חיי החזייה. המפעלים שלנו פועלים לפי ארגון התקינה הבין-לאומי ותקני איכות וזכויות אדם אחרים. 

רצועות והיקף

הרצועות וההיקף של חזייה איכותית יהיו נוחים ותומכים. הרצועות צריכות להיות רחבות מספיק כדי למנוע חפירה לתוך העור ומתכווננות בשביל התאמה מושלמת. ההיקף צריך לשבת טוב בלי להיות צמוד מדי ובלי לטפס מעלה באזור הגב. בסילייה די אנחנו אף פעם לא חותכים פינות בייצור של החזיות שלנו ואנחנו תמיד תופרים את הרצועות להיקף החזייה ולגביעים.

 

הגביעים

קיימים סטנדרטים בינלאומיים ליציקת וריפוד גביע החזייה ובסילייה די אנו פועלים על פי ההנחיות הללו. אנחנו משתמשים בגביעים אטומים למניעת הצהבה, איבוד צורה או התכווצות לאורך זמן.

 

  

ברזלים

בעיה נפוצה בחזיות היא ברזל שיוצא מהבד וננעץ בך. בסילייה די אנו מכסים את קצות הברזלים בסיליקון כדי למנוע את הנעיצה והכאב. אנחנו מתאימים את הברזלים שלנו לכל מידות החזייה כדי לשמור על מחירים נמוכים בלי להקריב את התאמת החזייה.  

התאמה

ההתאמה של החזייה היא אחד מהגורמים החשובים ביותר בקביעת איכותה. חזייה איכותית צריכה לשבת בנוחות ולספק תמיכה נאותה בלי לגרום לאי-נוחות. כשאת מנסה חזייה, וודאי שהיא מתאימה כמו שצריך סביב ההיקף, הגביעים והרצועות. הגביעים צריכים לשבת חלק והברזלים צריכים לשבת בנוחות על בית החזה. 

סיכום

חזייה איכותית צריכה להיות עשויה מבדים איכותיים, בעלת תפירה עמידה ומסודרת, ברזלים נוחים ועטופים, רצועות והיקף נוחים ותומכים והתאמה נאותה. על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכלי להיות בטוחה שהחזייה שאת לובשת היא בעלת איכות גבוהה. זכרי שכל חזייה, ללא קשר למחיר, תחזיק מעמד רק כשנה, תלוי באיזו תדירות את לובשת אותה ובאיך שאת מטפלת בה. אל תתעלמי מטיפול בחזייה ותמיד בדקי את הוראות הכביסה כדי לעזור לחזייה להחזיק מעמד זמן רב יותר. לחצי כאן לצפייה בקולקציית החזיות שלנו 

בסילייה די אנחנו רוצים שתהיי מרוצה מהמוצרים שלנו ושתרגישי יפה כשאת לובשת אותם. תיצרי איתנו קשר ב-cs@celiadee.co.ilלכל הערה או שאלה.