"אני יודעת שאני צריכה חזיות חדשות. החזיות הישנות שלי כבר מתוחות לגמרי. אבל..."

 

זה משהו שאנחנו שומעות כל הזמן בסילייה די: אני צריכה חזייה חדשה, אבל...

ואז יש ים של תירוצים, שמנסים להסביר למה הן עוד לא הספיקו לטפל בעניין.

למה את דוחה את הקנייה ההכרחית הזאת?

האם זה בגלל שהחזייה נמצאת מתחת לבגדים ואף אחד לא רואה שהיא מתוחה ודהויה?

האם זה בגלל שזו קנייה משעממת? זה הרבה יותר כיף לקנות שמלה או נעליים חדשות.

האם זו פשוט עצלנות?

 

בואו נציץ פנימה ונראה מה עומד מאחורי הדחיינות כשזה מגיע לקניית חזיות חדשות.

 חוויות מוקדמות

כנערות, לחלקינו החוויה של קניית החזייה הראשונה הייתה נוראית. עוזרים בחנויות ומודדי חזיות הביכו אותנו במטרה למצוא לנו חזיות מתאימות. אף נערה לא מרגישה בנוח להרים את החולצה שלה מול אדם זר, אפילו כשאמא שלה נוכחת. כתוצאה מכך, אנחנו לא מתלהבות ללכת לחנות מקומית ולנסות חזיות, מתחת להשגחה הצמודה של עוזר להתאמת החזייה, אפילו אם הוא הכי מועיל שיש.

שיווק ארוטי מדי

ענף הפרסום של חזיות מתמקד עבר עשרות שנים בהעברת מסרים ארוטיים מדי ובשימוש בדוגמניות סופר סקסיות, שנראות יותר כמו בובות ברבי מאשר נשים. בשביל הרבה מאיתנו, זה פשוט מרתיע. אנחנו לא מוחות בכך שיש מקום להלבשה תחתונה סקסית, אבל ביום-יום, מדובר בפריטי לבוש פונקציונליים שהם חלק מהמלתחה היום-יומית שלך. למרבה המזל, העניין מתחיל להשתנות והרעיון שחזיות ותחתונים הן בשביל הלובשת, ולא בשביל המתבונן, הוא הנורמה עכשיו.

חזיות הן השקעה

שיווק על ידי חברות חזיות גרם לנשים רבות להרגיש שקניית החזייה שלהן היא השקעה. הן צריכות רק כמה חזיות טובות, אבל מן ההכרח, שרק חזיות יקרות יספקו נוחות והתאמה טובה.

היום זה כבר פשוט לא נכון. בסילייה די, אנחנו עובדות עם מפעלי חזיות מתמחים ואנחנו לא מעגלות פינות בייצור החזיות שלנו. חזיות עשויות עם עד 48 רכיבים, וחזייה פחות יקרה שעשויה נכון יכולה להתאים מעולה ולהיות נוחה בדיוק כמו אחת יקרה.

אני לא יודעת מה המידה שלי

רובנו שמענו את הכותרת "80% מהנשים לובשות חזייה במידה הלא נכונה". הממצא הזה הגיע מרופא שמבצע ניתוחי חזה, בניסיון למצוא דרך סטנדרטית למדידת הגדלת חזה.

מדובר במשהו שלא בא מתעשיית החזיות עצמה, אבל כן בסיפור מעולה בשביל התקשורת, שגרם לנשים רבות לרוץ למדידת התאמת חזייה כדי לבדוק את המידה שלהן.

אם החזייה שלך יושבת טוב (ראי למטה איך זה אמור להיראות ותקראי את הבלוג שלנו בנושא) והיא נוחה, אז המידה שאת לובשת היא בסדר גמור. אם את מושכת ומזיזה את החזייה שלך כל הזמן ולא יכולה לחכות להוריד אותה, יכול להיות שהמידה לא נכונה, אבל גם יכול להיות שהיא פשוט צריכה כוונון והתאמה או שסגנון החזייה שאת לובשת פשוט לא מתאים לגוף שלך.

הגוף שלנו משתנה, וכדאי לבדוק את זה מדי פעם, אבל לא אוטומטית להניח שמידת החזייה שלנו לא נכונה.

יש גם משהו שנקרא "sister sizing", על פיו יש יותר ממידת חזייה אחת שיכולה להתאים לך. את יכולה להיות מידה 75C בחזייה אחת ומידה 80B בחזייה אחרת. המידות האלו נשמעות שונות מאוד, אבל האמת היא שהגביעים הם באותו גודל. בד החזייה והגזרה אחראים על איך הם יושבים ומרגישים. את תדעי את זה רק כשתנסי את זה, וזו הסיבה שאנחנו נשמח שתנסי את החזיות שלנו בבית.

חזייה טובה מחזיקה מעמד שנים

חזיות הן בגדים אלסטיים שנמתחים לאורך זמן. את אמורה לסגור את החזייה שלך על הקרס במצב הכי רופף כשאת רק קונה אותה, כך שתוכלי להצמיד את היקף החזייה ואת הרצועות ככל שאת לובשת אותה. אבל עם לבישה וכביסה חוזרות ונשנות, החזייה שלך תחזיק מעמד רק כשנה, או פחות אם את לובשת אותה המון. זה נכון גם לחזיות יקרות.

כשאת סוף סוף קונה חזייה חדשה, את תראי כמה החזייה הישנה שלך נמתחה. זה אולי מרגיש נוח, אבל זה לא יספק יותר את התמיכה הדרושה לחזה שלך.

יש לי חזייה אחת אהובה ואני לובשת אותה כל יום

כשאת מוצאת את "חזיית הקסם" הזאת, שיושבת בדיוק כמו שצריך והיא כל כך נוחה, תקני כמה כדי שתוכלי ללבוש אותן ברוטציה – ותשמרי אחת למאוחר יותר.

לנשים שאנחנו מדברות איתן יש חזיות בארון שהן מעולם לא לבשו. לחלקן יש הרבה חזיות במגירה, אבל הן לובשות רק אחת או שתיים.

זה כיף שיש חזיות לכיף ולאירועים מיוחדים, ועם הקולקציה המשתלמת שלנו, תוכלי להמשיך להיות ככה. אבל זה הרבה יותר חשוב למצוא חזייה שיושבת בדיוק כמו שצריך מאשר להתמקד באיך היא נראית.

שירות הלקוחות שלנו כאן כדי לעזור לך למצוא את החזייה המתאימה לך ולצרכים שלך.

בסילייה די, אנחנו רוצות שתהיי מרוצה מהמוצרים שאת קונה ממנו ושתרגישי יפה כשאת לובשת אותן. אם יש לך הערות לגבי מגוון המוצרים שלנו או על הבלוג, את מוזמנת לשלוח לנו מייל לכתובת: cs@celia-dee.co.il