בנות מתפתחות בזמנים שונים ובקצב שונה. כאימהות, אנו יודעות שאין זמן קבוע, אבל כבנות שהתבגרו, אנחנו גם יודעות איך זה מרגיש לראות אחרות שהתבגרו מהר יותר לפנינו, או להיות נבוכות מלהיות הראשונות שמתבגרות.

זה יכול להיות כיף לבנות שלנו להשוות ולשתף חוויות עם חברות, אבל יכולים להיות גם לחצים. בנות מתבוננות זו בזו ומעריכות מי נמצאת באיזה שלב. אימהות מתבוננות בבנות שלהן ומנסות לתמוך בהן בלי לזרז ולמהר קדימה.

הבת שלך תאמר לך כשהיא תהיה מוכנה לחזייה הראשונה שלה. אבל הנה כמה טיפים מסילייה די שיוכלו לעזור לכן.

כשהחזה מתחיל להתפתח, אולי לא יהיה צורך בחזייה עדיין, אבל בנות עלולות להרגיש מבוכה לגבי הפטמות שלהן ולכן ירצו שכבה נוספת מתחת לחולצה.

גוזייה היא הדרך הכי טובה להתחיל. היא מספקת תמיכה קלה ונותנת שכבה מגנה בין העור לבין הבגד. אפילו בנות לפני גיל העשרה יכולות להרגיש בנוח ללבוש גוזייה בשביל לעשות ספורט, לימים חמים או סתם לכיף!

כשהחזה שלהן כבר גדל קצת יותר ומתחיל לקבל צורה, זה הזמן לחזיית אימון (חזייה רכה). לחזיית אימון יש רצועת היקף וכתפיות מתכווננות וגביעים מתאימים עם ריפוד קל. היא עשויה בגזרה קטנה יותר כך שהיא מתאימה לגוף של נערות, אבל היא מרגישה ונראית כמו חזייה אמיתית. (זו גם אופציה מעולה בשביל נשים שהן פטיט עם חזה קטן!)

באמצע שנות העשרה, בנות רוצות להרגיש בוגרות יותר, וסביר שבשלב ההתבגרות החזה שלהן כבר יותר מלא ומעוגל. תבחרו בחזייה רגילה, אבל אחת שהיא רכה ובעלת גביעים מרופדים. אנחנו לא ממליצות על חזיות עם ברזלים עד שהחזה התפתח לגמרי.

גם לדעת מהי מידת החזייה של הבת שלך יכול להיות עניין מורכב. תתחילו בביצוע מדידה בבית. (את יכולה לראות את הכתבה שלנו על אופן המדידה כאן). יכול להיות שנערות בוגרות יותר ירצו ללכת למדידה מקצועית, אבל בבקשה תבחרו במישהו שמבין את המבוכה שהתהליך עלול להוות לבת שלך.

חשוב למצוא את המידה והסגנון המתאימים כדי שהבת שלך תרגיש בנוח בחזייה שלה ותשמח ללבוש אותה.

בנוסף, יש את הדיון לגבי שינה עם חזייה בשלבי ההתפתחות האלה. בקריאת מאמרים רבים בנושא, תגלי שככל הנראה אין לכך יתרונות או חסרונות בריאותיים משמעותיים. מדובר יותר בהעדפה אישית. בכל מקרה, אם הבת שלך בוחרת ללבוש חזייה כשהיא הולכת לישון, כדאי שתבחר במשהו קל כמו ברלט או קרופ טופ.

בסילייה די, אנחנו רוצות שתהיו מרוצות מהפריטים שאתן קונות אצלנו, ושתרגישו יפות כשאתן לובשות אותם. אם יש לך הערות או שאלות על המבחר שלנו או על הכתבה, את תמיד מוזמנת ליצור איתנו קשר ב: info@celia-dee.co.il