אנחנו מקווים שאת כבר יודעת עד כמה מידה מדויקת של חזייה יכולה להשפיע על הנוחות שלך, אבל גם צורת החזה שלך חייבת להילקח בחשבון כשאת מבקשת למצוא את החזייה המושלמת עבורך.

כל אחת מאיתנו שונה ומיוחדת, וכמו שלכל אחת יש מבנה גוף שונה – כך גם צורת השדיים שלנו אינה זהה.

אז... מתי בפעם האחרונה באמת הסתכלת על החזה שלך? 

בעזרת הרשימה הבאה תוכלי להבין מהי צורת השדיים שלך ולדעת איך להתאים להם את החזייה האולטימטיבית:

1. שדיים מלאים הם שדיים עם צורה מעוגלת באופן שווה סביב הפטמה.

אם זו צורת החזה שלך, כמעט כל גזרה ודגם של חזייה יוכלו להתאים לך וגם להיות נוחים. שימי לב רק להימנע מחזיות שבהן לחלק העליון של הקאפ יש חיתוך חד - אפשר לחשוב על זה כעל שיפוע שצריך להיות לא תלול מדי מכיוון בית השחי לאזור מרכז החזה.

חזייה עם חיתוך לא נכון עלולה לגרום לחזה להיראות שפיצי (הסטייל הזה היה הורס על מדונה באייטיז, לנו זה קצת פחות מתאים). בנוסף, שדיים מלאים נוטים להיות במידה גדולה, כך שחזייה ללא ריפוד עשויה להחמיא יותר לצורת החזה שלך.

2. שדיים שטוחים הם שדיים עם צורה מעוגלת מתחת לפטמה וחלק שטוח יותר מעליה.

לעיתים צורה זו נקראת גם "חזה אתלטי" מכיוון שרקמה שרירית היא זו שמשפיעה לרוב על המבנה. הבחירה הטובה ביותר עבורך תהיה חזייה ללא ברזלים - כזו שיש לה מפתח קדמי עמוק וריפוד קל כדי למלא מעט את צורת החזה. גם חזיות פוש-אפ יכולות להתאים אם מתחשק לך ליצור מראה שופע ומורם יותר. מומלץ להימנע מחזיות פול-קאפ או מגזרות שמכסות את החלק העליון של השדיים. גזרות אלו עלולות ליצור רווח בין הגוף לבין בד החזייה, דבר שייצור תחושה לא נוחה ומראה פחות מחמיא (בייחוד עם חולצות צמודות).

3. שדיים רפויים הם שדיים שמשקלם מושך כלפי מטה, ועל כן הם זקוקים לתמיכה משמעותית שתיצור תחושה נוחה ותפחית עומס על הגב. הדבר החשוב ביותר עבורך הוא לוודא שהרצועה ההיקפית וכתפיות רחבות מספיק כדי לתת את התמיכה שאת זקוקה לה. חזייה ללא ריפוד, עם או בלי ברזלים, יכולה לספק לך את התמיכה הנחוצה לך. חזיית פול קאפ תספק אפילו יותר נוחות וכן כיסוי רב יותר. עדיף לחפש חזייה עם בטנה מאשר חזייה עם ריפוד. מומלץ כזו בעלת כתפיות תפורות לרצועה ההיקפית בצורת U, כיוון שזה יעזור למראה חלק סביב הרצועה.

4. חזה פעמון הוא הכינוי לשדיים שצורתם צרה יותר בחלק העליון ורחבה בחלק שמתחת לפטמה. חזה פעמון הוא אחת מצורות החזה הנפוצות ביותר, ולכן יש לך מלא אופציות. האופציה הכי טובה בשבילך תלויה במיקום השדיים. אם יש לך מרווח יחסי בין השדיים, דגמי החזייה שכוללים ריפוד קל וקאפ מובנה, יספקו לך את התמיכה המושלמת. לחלופין, חזייה ללא ריפוד עם קאפ תפורה תספק לך תמיכה ותיתן לשדיים לשבת במקומם הטבעי בנוחות. את יכולה לבחור בדגם עם ברזלים או ללא ברזלים על פי מה שהכי נוח לך.

5. שדיים רחבים (לא להתבלבל עם שדיים גדולים) הם כאלה שיש ביניהם רווח גדול וממוקמים באופן יחסי בצידי החזה. חזייה מרופדת תספק לרוב את התמיכה והצורה האולטימטיבית, רק חשוב לשים לב שהברזלים התומכים לא "חותכים" את מבנה השד. אם זה קורה, עדיף לבחור בדגם ללא ברזלים או בכזה שהברזלים בו נמוכים. במידה והברזלים התומכים יושבים טוב על החזה שלך, חזיית פוש-אפ יכולה לעזור ביצירת מחשוף עמוק ומראה שופע.

6. שדיים צרים יהיו ממוקמים במרכז החזה ועשויים להיות עם נטייה קלה כלפי מטה.

מומלץ לתת להם בוסט עם חזייה מרופדת בתוספת ברזלים תומכים שיעצבו את צורת החזה וגם יספקו תמיכה מתאימה. חזייה עם מפתח רחב מדי באזור המחשוף תהיה פחות נוחה עבורך, כך שמומלץ לחפש גזרה בה המרחק בין הקאפים מצומצם והמחשוף צר. חזייה ללא ברזלים עם רצועה היקפית רחבה מספיק יכולה גם היא להתאים ולהעניק לך מראה שופע.

7. שדיים א-סימטריים הם כאלה בהם ניתן לראות הבדל משמעותי בגודל או בצורה בין שני השדיים.

חשוב לציין: אף חלק בגופנו הוא לא סימטרי ב-100%, וכמעט כל הנשים יעידו על עצמן שהשדיים שלהן אינם זהים זה לזה – אך יש מקרים בהם ההבדל ניכר יותר לעין. אם זה המצב אצלך, מומלץ לבחור בחזייה עם קאפ קשיח ומרופד ליצירת מראה אחיד. חשוב לשים לב שיותר מדי ריפוד עלול דווקא להבליט את ההבדל בין השדיים, כך שמומלץ לבחור בריפוד קל בלבד.

 

חשוב לנו שתהיי מרוצה מהפריטים שאת רוכשת אצלנו, ובעיקר שתרגישי בהם הכי בנוח שרק אפשר.
אם יש לך הערות או שאלות על התאמת חזייה או על המבחר שלנו, את תמיד מוזמנת ליצור איתנו קשר cs@celiadee.co.il

Celia Dee